O
olimposgod

10.11.2012

7/10

okurken kelımelerı cumlelerı yutarcasına okudum..paul auster hayatını hayallerını dususlerını hatalarını mutluluklarını cok guzel ve yalın bı dılle anlatmıs..

Baskı: Kış Günlüğü