walter tevis
09.04.2024
Kitabın akıcılığı çok güzel. Kullandığı dil de insanı baymıyor. Sürükleyici bir hikayesi var. Dizisini izledikten sonra kitabı alıp okudum ve okumak daha güzel geldi. Alın okuyun derim.
Baskı: Vezir Gambiti