
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
stefan zweig
S
shizoprenimshi
26.03.2019
10/10
Gerçekten çok güzeldi. Bir çok yerde ağlamamak için kendimi zor tuttum, aslında bu sadece benim aşırı duygusallığımdan kaynaklıydı; ama olsun, yine de mükemmeldi. Sanırım bundan sonra bu adamın kitaplarını okurken kesinlikle terddüd etmeyeceğim :)
Baskı: Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu