
Esir Şehrin Mahpusu (Esir Şehir, #2)
kemal tahir
M
myusufkirtil
02.01.2019
10/10
Serinin ikinci kitabıydı; ilk kitabı geride bıraktı. Anlatımıyla, betimlemeleriyle, kurgusuyla mükemmeldi. İlk kitaptan daha da keyifli bir okuma oldu. O kadar güzel ki; cezaevinin şartlarını, insanların bayağılıklarını iğrenerek okudum ve tam yerinde benim bile içimi rahatlattı Kamil bey. Bir çok insan hikayesi, dönemin ağır şartları, toplumun içinde bulunduğu ruh hali çok güzel bir biçimde anlatılıyor. Kitabı çok beğendim. Birinci kitaptan başlayarak okunmasını tavsiye ederim.
Baskı: Esir Şehrin Mahpusu (Esir Şehir, #2)