A
aksoy3466

11.02.2015

10/10

bir kaç yıl sonra tekrar okuyacağım seni eyy kitap.. floransa-venedik-istanbul üçgeninde muhteşem bir betimleme. okuduğum kitaplar içinde en güzellerinden biri oldu. özellikle floransayı merak edenler için tavsiye ederim. birde okurken yanınızda kesinlikle internet bulunsuz bahsedilen yerleri ve tabloları görünce kitabı daha güzel hazmediyorsunuz..

Baskı: Cehennem (Robert Langdon, #4)