Y
ysnd

07.11.2012

10/10

Güzel bir kitap. Sıkıldığım tek şey yazarın tasvir yaparken sürekli aynı şeyleri tekrar etmesiydi sanırım.

Baskı: Gelibolu / Yenilmezlerin Yenildiği Yer