S
Sevgi06

07.11.2012

8/10

Tarihi kitap diye başlamıştım ama tarihi fantastik bir öykünün içinde buldum kendimi. İlginç ve değişikti ama ben okumaya tersten başlamışım. Sorun olmadı. Güzel kitaptı.

Baskı: 11. Yazıt (Mısır Serisi #4)