E
eplin

24.02.2015

3/10

Çok fazla gereksiz cümleler hissettim. Bir türlü akıp gidemedi kitap . Herkesin çok beğendiği yazarlar arasinda ancak beni bir türlü alamadı içine . her okuduğum kitabina yeniden şans veriyorum ama olmuyor

Baskı: Beyoğlu'nun En Güzel Abisi