E
eylulberna

15.11.2021

8/10

Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu ve kalemine bayıldım. Kelimeleri ustaca kullanması, duygu yoğunluğunu okuyucuya geçirebilmesi çok başarılı. Kitabın zaman geçişleri şeklinde ilerlemesi de güzeldi. Elimden bırakamadan okudum diyebilirim.

Baskı: Kara Kış Beyaz Düş