E
ElectronicArts

15.11.2022

7/10

Stefan Zweig sevdiğim yazarlardan biridir fakat bu kitabı iyi olmasına rağmen abartıldığı kadar çarpıcı gelmedi bana. Kısa kısa depresif hikayelerden oluşuyor.

Baskı: Ay Işığı Sokağı