
Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi
derviş şentekin
T
Tuğba ekici
02.03.2016
2/10
Kitabın ismi çok afilli olabilir ama içi kof.Verdiğim paraya acıdım.İma ettiği kişilerle ilgili de saçmalamış.Hiç beğenmedim kitabı,başı sonu aynı.Sıkıcı,boşanmış,ayyaş,komünist bir adam işin özeti.Sağcılara vermiş veriştirmiş.Vasat bir kitap
Baskı: Beş Parasızdım ve Kadın Çok Güzeldi