Babam ve Ben
Babam ve Ben

ariel sabar

M
Mope

23.03.2022

8/10

Kitabın başında bir ön yargı oluşabilir. Ön yargınızı bir kenara bırakıp okumaya devam etmeniz öneririm. Kitabın sonundaki röportajdan anladım ki ben kitapları düz okuyormuşum. Ne ana teması ne de felsefesini keşfetmeye gram düşünmediğimi fark ettim.

Baskı: Babam ve Ben