
Telepati (Telepati, #1)
leonardo patrignani
G
gizempayal
26.12.2015
4/10
hiç beğenmedim.neden bilmiyorum ama çok eksik ve temeli otumamış gibi geldi bana.bu da kitabı sevmememdeki en büyük nedendi.ilk iki kitabı birlikte almamış olsaydım seriye devam etmezdim.
Baskı: Telepati (Telepati, #1)