
Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)
kristin hannah
6/10
İlk kitabi okuyali cok oldugundan neden bahsettigiyle ilgili cok birsey hatirlayamadim acikcasi. Ama bu kitabin icerdigi asiri dram benim icimi baydi. Yazar felaket uzerine felaket yazmis, yetmemis dibini filan siyirmis neredeyse. Genelde hep ayni tema uzerinde ilerlemesiyle biliniyor yazar zaten ama bu kadari bana fazla geldi.
Baskı: Ateşböceğinin Şarkısı (Ateşböceği Yolu, #2)