
Büyü Dükkanı
yeşim türköz
E
esskikitapkokusu
29.07.2014
1/10
Fikir olarak güzel ama ben hayatımda bu kadar acemice yazılmış başka bir kitap okumadım! Ortaokul kompozisyonu tadında..
Baskı: Büyü Dükkanı

yeşim türköz
29.07.2014
Fikir olarak güzel ama ben hayatımda bu kadar acemice yazılmış başka bir kitap okumadım! Ortaokul kompozisyonu tadında..
Baskı: Büyü Dükkanı