yeşim türköz
24.06.2012
insanın kendisinin anlatıldığını hissettiği bir kitap.Sıcak,samimi.Okuduktan sonra kendimi mutsuzluğa zorla itiyomuş diyosunuz.
Baskı: Büyü Dükkanı