deborah harkness
30.01.2017
Her ne kadar içeriği ve karakterleri çok sevmiş olsamda ilk kitap gibi çok ağır ilerliyor.Bu yüzden de puan kırdım.Eğer okuyacaksanız yavaş ilerleyen bir seri olduğunu göz ardı etmemenizi tavsiye ederim.
Baskı: Gecenin Gölgesi (Ruhlar Üçlemesi, #2)