elif şafak
31.03.2021
Yıllar önce okusam belki bu kadar keyif alamazdım belki sıkılır yarım bırakırdım iyi ki şimdi okumuşum çok beğendim. İnsan bilgiyi de hazır olduğunda alıyor demek ki.
Baskı: Aşk