
Fareler ve İnsanlar
john steinbeck, yaşar nabi nayır
4/10
akıcı bir kitap fakat beğenmedim açıkcası beni etkilemedi,(lennie en sonunda o psikopat kadın yüzünden öldü gitti ona üzüldüm) , karekterlere ısınamadım kitap bana çok yavan geldi , ilk steinbeck kitabımdı gazap üzümlerinide denerim büyük ihtimalle ama bu kitap iyi bir okuma olmadı.
Baskı: Fareler ve İnsanlar