rita hunter
07.06.2016
Uzun uzun yorum yazmaya gerek yok bence... Rita Hunter her zaman MUHTEŞEM!!! Okuyun ve dee okutun :) ŞİDDETLE TAVSİYEMDİR...
Baskı: Güz Fırtınası