aşkın güngör
14.02.2013
yüzümde kocaman bir tebessümle bitirdim bu kitabı.insanı hiç sıkmıyor hem de güldürüyor . maho sen ne salaksın maho! hem de ne aşıksın maho !
Baskı: Sevgili Salak