A
ayfesa

13.04.2014

9/10

Hakkını yemeyelim evet olay çok ilginçti. Ama bence 20. yüzyılın en iyi polisiye kitabı değildi. Ve artık bu kitaptan sonra eminim ki o yüzyıldaki bütün polisiye kahramanlar ve kurgular birbirine benziyor. Şimdiki Grange furyası gibi.

Baskı: Sarı Odanın Esrarı