P
pretty reader

01.02.2014

10/10

kitabı da filmi kadar güzeldi ve bitince ağlayasım geldi. filmi bitti kitapları bitti hepsi bitti diye ağlıycaktım.-ama ağlamadım tabi- çok güzeldi bence diğer kiaplarından daha da güzeldi hatta. filmi var kitaba gerek yok diye düşünenler kesinlikle öyle düşünmesinler derim.

Baskı: Şafak Vakti (Alacakaranlık, #4)