nebih nafile
Henüz ikinci kitabi olmasi itibariyle yoğun bir söyleyişten uzak,kendini hemen ele veren şiirler yazmış yazarımız. Son derece içten, samimi bir üslup var. Hayati,ölümü, insani, hüznü,anneyi, dostu, aşkı kaleme almis degerli Nafile. 🌿 Belirli bir kalip icinde yazmamis,bicimsel olarak özgür birakmis kendini şair. Şiirde ahenk unsurunu genel itibariyle,sikca kullandigi yinelemelerle sağlamış. 👀 Özellikle Insan Olmak, Kazim Koyuncu'ya yazilan Yuregimizdesin, Ölümün Dini Yok , Yokluğun , Kadin ,Ağır Ölüm , Hayat, Benim Közümsün siirleri okurken çok sevdiğim, begendigim siirlerin başında geldi. 🎈 "Antakya nere Borçka nere, Bizim sınırlar tel örgülü Sizinkiler fındık ağaçlı " Dizeleri ne güzel anlatmis bir yüzü Ortadoğu 'ya dönük Antakya'nin halet-i ruhiyesini. "Yokluğun Yıldızsız bir gece Güneşsiz bir aydınlıktır." Dizeleri de keza yoklugunu sevdiginin ne guzel anlatmış. "Kadin bir şiir sanki Her dizesinde bir baska bahar Her baharinda baska bir çiçek Her çiçekte baska bir koku sanki" Dizelerinde de kadini ne hoş anlatmis @nebihnafile . Herkesin tanismasini, hakkinda bir fikir sahibi olmasini önerdiğim şair ve yazar olarak sizlere öneriyorum. Okuyarak yaşamaniz temennisiyle. 🌿
Baskı: Güneş Hepimiz İçin