D
duygu1805

03.02.2020

7/10

Çok beklenti içine girmeden okunabilecek, çerezlik diye tabir edebileceğimiz bir kitap. Benim için okuması keyifli bir kitaptı.

Baskı: Walter Erkekleriyle Hayatım