
Göl İnsanları
kemal tahir
M
metastatic
17.01.2020
8/10
Öykülerden oluşan ve Kemal Tahir'in okuduğum ilk öykü kitabıydı. Gelin Kadın Öyküsü en çok beğendiğim öykü oldu ama son öyküler için aynı şeyi diyemeyeceğim.
Baskı: Göl İnsanları

kemal tahir
17.01.2020
Öykülerden oluşan ve Kemal Tahir'in okuduğum ilk öykü kitabıydı. Gelin Kadın Öyküsü en çok beğendiğim öykü oldu ama son öyküler için aynı şeyi diyemeyeceğim.
Baskı: Göl İnsanları