Mai ve Siyah
Mai ve Siyah

halid ziya uşaklıgil

F
firat

01.09.2013

9/10

Bu dönem kitaplarını çok seviyorum.Duyguların böyle safiyane ve doğrudan hissedilen bir şekilde anlatılması insanı çok etkiliyor,işte diyorsunuz "bende .... sırasında böyle hissetmiştim,ama böyle anlatmam mümkün değil ".Söylenecek fazla söze gerek yok.okunması lazım.

Baskı: Mai ve Siyah