elizabeth george speare
28.10.2019
Kitap güzeldi ama benim için kendi içinde çelişkilerle doluydu. Örneğin özgürlük mücadelesinden bahsedenlerin arkalarında yığınla kölesinin olması gibi... Yesinler sizin mücadelenizi!!...
Baskı: Gölün Cadısı