ursula k. le guin
27.10.2019
Kitabın ilk yarısı çok karışıktı.Kalanı ise tekrar eden aynı olaydan ibaret.Beklentim daha fazlaydı karşılamadı.
Baskı: Karanlığın Sol Eli