M
mugem

02.11.2015

6/10

birinci kitabı okuduktan sonra bu kitabı büyük beklentiler içinde aldım. ilk kitap çok akıcıydı ama ikinci kitap aynı şekilde akıcı değildi. ilk kitabın tersine sıkıcıydı

Baskı: Her Gün Hüzün (Sol Ayağım, #2)