christy brown
02.11.2015
birinci kitabı okuduktan sonra bu kitabı büyük beklentiler içinde aldım. ilk kitap çok akıcıydı ama ikinci kitap aynı şekilde akıcı değildi. ilk kitabın tersine sıkıcıydı
Baskı: Her Gün Hüzün (Sol Ayağım, #2)