L
LadyMaria

14.11.2014

8/10

Büyük hevesle aldığım kitaplardan biri.Kitap güzeldi ama başları inanılmaz karmaşıktı.Bazı yerlerde sıkıldım ama kitap kendini okuttu.Benim için bir Senden Önce Ben değildi.Onu okumasam belki daha çok severdim bilmiyorum.

Baskı: Sevgilimden Son Mektup