D
dilse

22.07.2019

10/10

Haruki Murakami’ nin okuduğum ilk kitabı ve çok beğendim. Favori yazarlarıma gireceğe benziyor. Diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum. Anlatımı yalın, olay kurgusu güzel ve akıcı bir kitap.

Baskı: İmkânsızın Şarkısı