
Yabancı (Holly Gibney, #1)
stephen king
T
thebook_thief
18.06.2019
10/10
Stephen King den yine muhteşem bir eser... Korku-gerilim, polisiye, fantastik öğeleri bir arada bulunduran bir eser. Anlatımı çok akıcı. Güzel bir hikaye, kurgusu harika. Her ne kadar da kitaptaki kötü adamın üstesinden çok basit bir şekilde gelinse de başarılı. Keyifle okudum. Tavsiye ederim.
Baskı: Yabancı (Holly Gibney, #1)