Kan Ateşi (Ateş, #2)
Kan Ateşi (Ateş, #2)

karen marie moning

T
Tubik

21.10.2013

7/10

Çeviri o kadar, O KADAR, kötüydü ki.... Zar zor okudum. Güzelim kitaba nasıl kıydılar böyle anlayamadım bile. Allah'tan konusu güzel de devam edebildim... Bir bakıyorum kız oradayım diyor cart öbür bir şeyi anlatıyor... O ilk kitaptaki sevdiğim Mac'i hissedemedim bile. Kalanını İngilizce'den okuyacağım.

Baskı: Kan Ateşi (Ateş, #2)