M
myusufkirtil

28.05.2019

7/10

Sekiz hikayelik, sakin, bol betimlemeli, insana dokunan, güzel bir öykü kitabı. Bir çırpıda okunacak bir kitap. Tavsiye ederim.

Baskı: Geyikler, Annem ve Almanya