douglas adams
27.04.2019
ilk üç kitap gerçekten güzel ve absürt bir bilim kurgu komedisi, yalnız son iki kitap harbi kötü birçok karekterin sonu muamma kısacası vasat. Zatwn son kitaplarda yazari bir otele kitleyip zorla yazdırmışlar:) Biraz overrated geldi bana
Baskı: Otostopçunun Galaksi Rehberi (#1-5)