L
Lusie

16.05.2016

6/10

Paulo Coelho'ya göre basit bir kitap olduğunu düşünüyorum. Yinede akıcı ve eğlenceli bir kitap.

Baskı: Şeytan ve Genç Kadın (Yedinci Gün #3)