paulo coelho
29.09.2013
"Her insanın içinde kötülük vardır elbet.." Başlarda çok sıkıcı gelse de olayı kavradıktan sonra insanı cezbeden bir kitap.
Baskı: Şeytan ve Genç Kadın (Yedinci Gün #3)