E
ezgidkyl

29.09.2013

8/10

"Her insanın içinde kötülük vardır elbet.." Başlarda çok sıkıcı gelse de olayı kavradıktan sonra insanı cezbeden bir kitap.

Baskı: Şeytan ve Genç Kadın (Yedinci Gün #3)