
Korsan Çıkmazı
nezihe meriç
M
Mervekoroglu
08.07.2015
7/10
Kitabı bitirdim ama üslubuna hala alışamadığım bir yazar oldu.Genelde kitap sonunda alışır güzelce bitirirdim.Bitirdim kitabı ama o tadı alamadım.Farklı bir üslubu var.Hani biraz kalıplaşmış bir Türk yazar üslubu vardır(Bana göre) onun gibi değil.
Baskı: Korsan Çıkmazı