C
Calafalas

17.08.2014

10/10

GERÇEKTEN AMA GERÇEKTEN MUHTEŞEMDİ! Bana bu kitabı okumak öyle huzur verdi ki.... Kendimi şster istemez 10'lu yaşlarımdaki çocuksuluğumda buldum okurken. Bir o kadar saf bir o kadar neşeli. Akıcı dilininde faydasıyla sabahın 03:41'inde kendimi kuş gibi hafiflemiş hissediyorum! Sanırım uykuya ihtiyacım kalmadı :)

Baskı: Harry Potter ve Azkaban Tutsağı (Harry Potter, #3)