F
fndkkk

14.03.2019

9/10

Bittiginde " yok artik " dedim. Bir insanin nasil boyle bir hayal gucu olur inanilir gibi degil. Muhtesemdi. Bence mutlaka okunmasi gereken serilerden biri..

Baskı: Dünyanın Gölgesi (Evrenin Ötesi #3)