david nicholls
12.01.2014
Kitabın sonuna kadar çok güzeldi. Ama en sonunda Emma 'nın ölmesi her şeyi bitirdi. Dexter'ıda bir türlü sevemedim. Hep Emma 'yı tuttum kitabda o da ölünce ağladım resmen. Ama kitap güzeldi
Baskı: Bir Gün