M
mervegk

03.03.2019

1/10

Açıkçası ikinci ve uçüncü kitap en iyileriydi diyebilirim okuduklarım arasında ( Deniz Tanrıçası ve Efsane Tanrıçası'nı okumadım). Bu ise en berbatlarından biri. Sanki zorlama yazılmıştı, o kadar gereksin diyaloglar ve kısımlar vardı ki kitap hiç bitmeyecek sandım. Demek ki bazı serilerin uzatılmaması gerekiyormuş.

Baskı: Aşk Tanrıçası (Tanrıça, #5)