
Karanlığın Sol Eli
ursula k. le guin
S
Sleepingforest
06.02.2014
8/10
Kitap kesinlikle çok iyi, o kadar iyi ki kitapla ilgili tek olumsuz yön çok kısa olmasıydı.
Baskı: Karanlığın Sol Eli

ursula k. le guin
06.02.2014
Kitap kesinlikle çok iyi, o kadar iyi ki kitapla ilgili tek olumsuz yön çok kısa olmasıydı.
Baskı: Karanlığın Sol Eli