F
faldov

11.07.2014

8/10

Bildiğimiz Dan BROWN aynen devam ediyor fakat önceki kitaplar kadar beğendim diyemem.Akıcı olması ve mekanların tasviri gayet başarılı. Bilim-Kurgu deyince akla zaten Dan Brown geliyor.Brown severlere tavsiye ederim.Bir çırpıda okuyup bitireceksiniz.

Baskı: İhanet Noktası