L
LadyMaria

06.11.2014

9/10

Tesadüfen elime geçen bir kitap.Çok beğendim ve okurken yüzünüzde tebessüm oluşturan kitaplardan biri.Tek kötü tarafı çok fazla yazım yanlışı vardı.Özellikle Dartmouth-darkmoor-blackmoor kelimeleri sürekli geçti ama orijinali hangisi kestirmek zor.Edisyonla ilgili bir durum.Keşke daha fazla özenilseymiş.bunun dışında güzel zaman geçirmek isteyenlere tavsiye ederim :D

Baskı: Senden Önce Senden Sonra (Scoundrels, #3)