A
aylin70

09.10.2015

9/10

Murakami ile bu kitapla birlikte tanıştım. Tek kelimeyle büyülendim. Karakterinin günlük yaşantısına da fantastik dünyasına da hayran kaldım. Murakami'nin gerçekten güçlü bir anlatımı var. Bir yerden sonra okumuyorsunuz da sanki o anlatıyor siz dinliyormuşsunuz gibi. Bazı öyküler sonlanmıyor ya da bağlansın diye beklediğiniz karakterler hiç karşılaşmıyor ama varılan yer değil yoldur önemli olan:)

Baskı: Zemberekkuşu'nun Güncesi