L
LadyMaria

15.09.2014

7/10

Büyük hevesle alıp okudum ancak biraz hayal kırıklığına uğradım.Karakterler çok pasifti.Francesca'nın hikayesi daha çok ilgimi çekti.Baş karakterlerinin birbirine olan aşk ve tutkularını ben hissetmedim.Umarım serinin diğer kitapları daha güzeldir.

Baskı: Aşk Engel Tanımaz (Matchmakers #1)