Uyuyan Ölüm
Uyuyan Ölüm

agatha christie

M
m3ustn

06.07.2017

6/10

Bu kitabı çok sevemedim çünkü beni önceki Agatha Christie kitapları kadar heyecanlandırmadı.Kitabın yarısına gelmeden katilin kim olduğunu anlayabildim.O yüzden sona doğru biraz sıkılmış olabilrim. Miss Marple'ı ilk defa bu kitapta tanıdım ve çok sevdim İngilizlerin çay saatleri,birbirlerine karşı nazik tavırları,hikayenin geçtiği kasaba ve evler..kitaptaki ayrıntılar da çok hoşuma gitti Fena değildi ama benim bir On Küçük Zenci de değildi tabi ki.

Baskı: Uyuyan Ölüm