K
komocotokoful

04.03.2013

10/10

Aldığım gün bitirdiğim bir kitaptı. Sonunu tahmin edebilmiştim ama sonunda salya sümük ağladım. Bu kitap sayesinde Hitler'den nefret ettim. Harika bir kitaptı.

Baskı: Çizgili Pijamalı Çocuk